RS125 & RS250 forum
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Rossi and Ducati?ape opinion korang?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Misz46
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 29
Join date : 2010-08-21
Age : 28
Location : Pahang,Malaysia

PostSubject: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Wed Sep 01, 2010 4:37 pm

Back to top Go down
View user profile
wira_kejam 2
naik moto 500cc
naik moto 500cc


Posts : 1047
Join date : 2009-05-20
Age : 34
Location : Alam kayangan

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Wed Sep 01, 2010 9:13 pm

ok la 2..rider bgus dgn muto bgus.. tgk blh jd champion gak x dia guna ducati..kalo x blh aku ingt ducati kena trnkan harga la muto2 dia org.. Laughing
Back to top Go down
View user profile
Misz46
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 29
Join date : 2010-08-21
Age : 28
Location : Pahang,Malaysia

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Thu Sep 02, 2010 12:01 am

hahaha...kalo ducati trun harge..aq org 1st yg tepuk tgn... king hope die boleh adapt ngn moto baru....tbe2 teringat kt stoner plak..huhu
Back to top Go down
View user profile
akuNabil
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1308
Join date : 2008-02-22

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Thu Sep 02, 2010 11:47 am

dia malu kena tapau dgn lorenzo dgn moto yang sama.. so dia amek moto lain la.. kena tapau next year, xla malu sgt

_________________
Back to top Go down
View user profile
Misz46
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 29
Join date : 2010-08-21
Age : 28
Location : Pahang,Malaysia

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Thu Sep 02, 2010 12:38 pm

tp..lorenzo pon not that bad..kan? scratch tlg lahhh nk pi tgk motogp tawunn nehh..adeyh,,tensen btol kalo pikir psl bnde nehh huhuh
Back to top Go down
View user profile
zynox
naik moto 250cc
naik moto 250cc


Posts : 967
Join date : 2008-03-11

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Fri Sep 03, 2010 9:39 pm

dah tua dah pon...ni mase nak sumbang pengalaman die untuk motosport...honda ada sikit penglaman die...yamaha dah sedut kaw2...next share sikit dgn ducati...hahaha...

dgn prestasi lorenzo pedrosa macam sekarang nih....dah susah da nak fight...
schumacher pon hilang bisa gak bila umur lanjut

orang mude darah panas...xleh lawan dah rossi oii
Back to top Go down
View user profile
highree
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 57
Join date : 2010-02-04
Age : 105
Location : Kay-eLL

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Sun Sep 05, 2010 7:30 am

ape2 pun, Rossi tetap LEGEND di hatiku...
Back to top Go down
View user profile
Club President
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1130
Join date : 2008-02-29
Location : Valencia,Sri Hartamas

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Sun Sep 05, 2010 3:01 pm

Rossi skrg tgh training kacau dodol & buat bubur Lambuk kt blkg umah aku.....

_________________
Back to top Go down
View user profile
Misz46
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 29
Join date : 2010-08-21
Age : 28
Location : Pahang,Malaysia

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Mon Sep 06, 2010 10:30 pm

hurm..bln 10 nih..rossi trun sepang ke x r? ade sape2 tau? Wink
Back to top Go down
View user profile
kulup Ayup
naik moto 125cc
naik moto 125cc


Posts : 329
Join date : 2009-05-29
Location : Saujana putra

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Tue Sep 07, 2010 1:22 am

kalau rossi turun sepang dodol ngan bubur lambuk tu sape nak buat.... Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
Club President
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1130
Join date : 2008-02-29
Location : Valencia,Sri Hartamas

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Tue Sep 07, 2010 10:04 am

Misz46 wrote:
hurm..bln 10 nih..rossi trun sepang ke x r? ade sape2 tau? Wink
klau u tk turun sepang........camne rossi nk tau u dtg...........

P/S:
Rossi suka makan Sate Kajang laaaa.........
dia mesti dtg m'sia punya mengidam mau mkn itu sate..

_________________
Back to top Go down
View user profile
Club President
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1130
Join date : 2008-02-29
Location : Valencia,Sri Hartamas

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Tue Sep 07, 2010 10:05 am

kulup Ayup wrote:
kalau rossi turun sepang dodol ngan bubur lambuk tu sape nak buat.... Rolling Eyes
kulup........mana gambo moto ko yg kilat mengerlip tuu.......... scratch

_________________
Back to top Go down
View user profile
kulup Ayup
naik moto 125cc
naik moto 125cc


Posts : 329
Join date : 2009-05-29
Location : Saujana putra

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Tue Sep 07, 2010 5:43 pm

Club President wrote:
kulup Ayup wrote:
kalau rossi turun sepang dodol ngan bubur lambuk tu sape nak buat.... Rolling Eyes
kulup........mana gambo moto ko yg kilat mengerlip tuu.......... scratch
kulup bilang dia simpan dlm kelambu moto dia tu
Back to top Go down
View user profile
zynox
naik moto 250cc
naik moto 250cc


Posts : 967
Join date : 2008-03-11

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Tue Sep 07, 2010 9:27 pm

ramai cakap moto die terjaga luar dalam

kalau xde rossi dapat lorenzo pon jadik la....jadik lalang
Back to top Go down
View user profile
Misz46
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 29
Join date : 2010-08-21
Age : 28
Location : Pahang,Malaysia

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Tue Sep 07, 2010 9:57 pm

Club President wrote:

klau u tk turun sepang........camne rossi nk tau u dtg...........

P/S:
Rossi suka makan Sate Kajang laaaa.........
dia mesti dtg m'sia punya mengidam mau mkn itu sate..

hahaha..kalo asgnment x mnimbun..xdek aral....rossi..wait for me r..here i come...
Back to top Go down
View user profile
Misz46
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 29
Join date : 2010-08-21
Age : 28
Location : Pahang,Malaysia

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Tue Sep 07, 2010 9:59 pm

kulup Ayup wrote:
kalau rossi turun sepang dodol ngan bubur lambuk tu sape nak buat.... Rolling Eyes

moh le..kite same2 pi umah incik moderater..nk merase gak bubur lambuk ngn dodol rossi...weee~ king
Back to top Go down
View user profile
Misz46
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 29
Join date : 2010-08-21
Age : 28
Location : Pahang,Malaysia

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Tue Sep 07, 2010 10:00 pm

zynox wrote:
ramai cakap moto die terjaga luar dalam

kalau xde rossi dapat lorenzo pon jadik la....jadik lalang

lorenzo xleh challenge rossi la bro...huhuh
Back to top Go down
View user profile
DesertGoon
Jual Moto
Jual Moto


Posts : 1265
Join date : 2008-11-26
Location : Bamboo River & Cyberjaya

PostSubject: Rossi to test with Ducati in Valencia   Tue Oct 19, 2010 4:52 pm

Rossi to test with Ducati in Valencia

Yamaha have granted Valentino Rossi permission to test for new team Ducati at the post-season test session at Valencia next month, with his current contract not set to officially come to a close until the end of the year.

With the switch from Yamaha to Ducati coming for the 2011 campaign, Rossi will replace Australia’s Casey Stoner on a red bike, with the 2007 Champion in-turn moving to Rossi’s former team Honda.

Until this confirmation, question marks surrounded whether Yamaha would allow the Italian permission to ride the rival company’s bike whilst still under contract, although all doubts have now been removed.

“(Masao) Furusawa called me and told me it was a way of saying thanks for what I have done for Yamaha,” Rossi explained to broadcaster Italia 1.

“I think it’s a nice gesture and it shows that Yamaha has valued the things done over these years.”

_________________
Not to be ridden at anything less than 110%, otherwise possible damage to one\'s rear-end and ego may result.
Back to top Go down
View user profile
zynox
naik moto 250cc
naik moto 250cc


Posts : 967
Join date : 2008-03-11

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Tue Oct 19, 2010 7:44 pm

poor nicky aways be 2nd one...
Back to top Go down
View user profile
krolzizi
naik moto 250cc
naik moto 250cc


Posts : 526
Join date : 2008-03-22
Age : 30
Location : Spg Pulai, Perak

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Tue Oct 26, 2010 11:22 am

tgk2 video motogp kurang hajar jugak ye lorenzo tu ye..
Back to top Go down
View user profile http://www.kampungchat.org
akuNabil
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1308
Join date : 2008-02-22

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Tue Oct 26, 2010 5:29 pm

pemindahan rossi ke ducati adalah satu langkah yg dirancang dengan teliti demi menjaga maruah rossi yg tercalar.. semua berlaku disebabkan lorenzo.. the new king of motogp.. kalau di imbas kembali awal 2010.. dengan moto dan tayar yang sama ... lorenzo dengan pomen baru.. dan rossi dengan pomen berpengalamannya.. masih.. di jerez, le mans lorenzo telah menapau rossi tanpa belas kasihan walaupon beliau bukanlah rider utama.. apabila tiba di mugello italy, rossi mulai rasa takot.. apa akan jadi jika lorenzo tetap menapaunya di italy? lalu rossi buat2 jatuh dan injured semasa sesi latihan (lebih mudah kerana camera kurang fokus).. lalu rossi menarik diri (playsafe).. dengan kecewanya lorenzo terpaksa berlumba keseorangan.. sehinggalah rossi kembali ke track.. masih juga lorenzo menapau rossi seperti ayam kene sembelih.. rossi xmampu berbuat apa2.. rossi hanya mampu bersaing dengan ben spies, dovi dan rider2 satelite yg kurang berpengalaman...tp rossi terselamat dari tohmahan. kerana alasan injured (palsu) yg diguna pakai berkali2 apabila kalah.. tapi.. bagaimana tahun 2011 pula? bagaimana nanti akan di tapau ayam oleh lorenzo lagi? dengan speksifikasi dan motosikal yang sama pula?? tetapi rossi mmg bijak menyelamatkan diri dari tohmahan (dulu kalah dengan casey stoner dia kata tayar michelin rosak, kalah dgn hayden dia kata moto rosak, bercinta dgn ucio gay, dia kata hanya teman baik).. di sinilah munculnya idea untuk berpindah ke ducati... rossi menganbil langkah awal untuk menyelamatkan diri dari kemaluan akibat ditapau oleh lorenzo nanti pada 2011 .. alasan yang akan diguna pakai apabila di tapau ayam2 oleh lorenzo.. macam kita sedia maklum... "moto ducati tak sesuai dengan saya! tak cukup pantas, x cukup stable"... itu lah rossi.. penuh dengan alasan apabila kalah.. zaman kejatuhan beliau sudah tiba.. rider muda lebih berani dan tangkas akan terus melenyapkan orang tua ghay ini dari dunia motogp...

_________________
Back to top Go down
View user profile
wira_kejam 2
naik moto 500cc
naik moto 500cc


Posts : 1047
Join date : 2009-05-20
Age : 34
Location : Alam kayangan

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Tue Oct 26, 2010 7:40 pm

5juta kali..
Back to top Go down
View user profile
kulup Ayup
naik moto 125cc
naik moto 125cc


Posts : 329
Join date : 2009-05-29
Location : Saujana putra

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Tue Oct 26, 2010 11:00 pm

ducati jln lurus laju nabil kita tgk sape yg kena
Back to top Go down
View user profile
idir
naik moto 125cc
naik moto 125cc


Posts : 466
Join date : 2008-11-11
Age : 36
Location : Ipoh, Perak

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Wed Oct 27, 2010 12:12 am

Back to top Go down
View user profile
isketambolaus
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 2
Join date : 2011-01-13

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Thu Jan 13, 2011 12:53 pm

akuNabil wrote:
pemindahan rossi ke ducati adalah satu langkah yg dirancang dengan teliti demi menjaga maruah rossi yg tercalar.. semua berlaku disebabkan lorenzo.. the new king of motogp.. kalau di imbas kembali awal 2010.. dengan moto dan tayar yang sama ... lorenzo dengan pomen baru.. dan rossi dengan pomen berpengalamannya.. masih.. di jerez, le mans lorenzo telah menapau rossi tanpa belas kasihan walaupon beliau bukanlah rider utama.. apabila tiba di mugello italy, rossi mulai rasa takot.. apa akan jadi jika lorenzo tetap menapaunya di italy? lalu rossi buat2 jatuh dan injured semasa sesi latihan (lebih mudah kerana camera kurang fokus).. lalu rossi menarik diri (playsafe).. dengan kecewanya lorenzo terpaksa berlumba keseorangan.. sehinggalah rossi kembali ke track.. masih juga lorenzo menapau rossi seperti ayam kene sembelih.. rossi xmampu berbuat apa2.. rossi hanya mampu bersaing dengan ben spies, dovi dan rider2 satelite yg kurang berpengalaman...tp rossi terselamat dari tohmahan. kerana alasan injured (palsu) yg diguna pakai berkali2 apabila kalah.. tapi.. bagaimana tahun 2011 pula? bagaimana nanti akan di tapau ayam oleh lorenzo lagi? dengan speksifikasi dan motosikal yang sama pula?? tetapi rossi mmg bijak menyelamatkan diri dari tohmahan (dulu kalah dengan casey stoner dia kata tayar michelin rosak, kalah dgn hayden dia kata moto rosak, bercinta dgn ucio gay, dia kata hanya teman baik).. di sinilah munculnya idea untuk berpindah ke ducati... rossi menganbil langkah awal untuk menyelamatkan diri dari kemaluan akibat ditapau oleh lorenzo nanti pada 2011 .. alasan yang akan diguna pakai apabila di tapau ayam2 oleh lorenzo.. macam kita sedia maklum... "moto ducati tak sesuai dengan saya! tak cukup pantas, x cukup stable"... itu lah rossi.. penuh dengan alasan apabila kalah.. zaman kejatuhan beliau sudah tiba.. rider muda lebih berani dan tangkas akan terus melenyapkan orang tua ghay ini dari dunia motogp...

teori nampak mcm menarik..

tapi takde orang yang akan bertindak sebodoh itu, buat2 jatuh, saje2 patah kaki sbb nak cover malu sbb kalah dgn lorenzo, teammate yang masih muda...

orang bodoh pon takde keje nak jatuh dan patahkan kaki sendiri..inikan Rossi..juara dunia byk kali, the legend..

takkanlah sesingkat itu akal fikiran dia..bukan dia tak biasa kalah....

buat2 jatuh...hahah haha

semangat dia sentiasa membara...tengoklah walaupon masih sakit, dia abiskan juga 2 race terakhir tahun lepas dan wat pandu uji di Valencia..jarang ada pelumba mcm dia...

lorenzo mmg juara...tapi apalah ertinya menang bukan cara jantan...mcm hayden...

dapat kalahkan juara bertahan sbb Rossi tak 100% perform...tak best langsung..memang dia cedera nak wat camne...

Ducati desmo gp11 mmg mesin ganaz...dia pon dpt test kejap je sbb masih dalam pantang....tak mcm masa M1 dulu dia bole henjut kaw kaw...

kalau tahun ni dia bole mennag dgn Ducati, kompem akunabil tak puaehati..

aku nengok memane porum akunabil asik tak puehati je dgn Rossi, kata gay la apa la...ke ko yang berkenan dgn dia, kecewa sbb dia tak berkenan dgn ko???cabuuuuuuuuuuuuutt!!! Laughing clown
Back to top Go down
View user profile
payid
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 149
Join date : 2010-12-27
Age : 31
Location : seremban

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Thu Jan 13, 2011 1:31 pm

siggy mana bro???
Back to top Go down
View user profile
selipar
Jual Moto
Jual Moto


Posts : 716
Join date : 2008-02-28
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Thu Jan 13, 2011 1:55 pm



adoiiii.....aku rasa spekulasi mcm ni hanya dorang saje yg tau....
strategik ke apa ke kita kt luar ni tk tau....yang kita tau smua hanya lah teka-teki....tp Rossi mmg terbukti yg dia adalah salah satu rider yg berjaya dlm Motogp. itu telah terbukti sampai sekarang...cuma kita kene ngt ....Rossi ni manusia mcm kita jugak. Cuma dia bleh sampai ke tahap ni sbb dia berusaha keras dan berwibawa. Akan tiba satu masanye yg dia akan duduk di bawah semula oleh faktor2 hukum alam. Itu semua akan terjadi...dh tiba masanye la yg dia mempunyai pesaing yg sedang naik mcm dia mula2 memutikkan kejayaan dia dulu....
ini hanya pendapat 15 sen aku la.... Laughing

_________________
Back to top Go down
View user profile
TT9
naik moto 125cc
naik moto 125cc


Posts : 355
Join date : 2008-10-30

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Thu Jan 13, 2011 1:59 pm

payid wrote:
siggy mana bro???

perghh payid. moto kat dalam kontena lg, tp dah tegas mengalahkan mod
Back to top Go down
View user profile
DesertGoon
Jual Moto
Jual Moto


Posts : 1265
Join date : 2008-11-26
Location : Bamboo River & Cyberjaya

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Thu Jan 13, 2011 2:59 pm

TT9 wrote:
payid wrote:
siggy mana bro???

perghh payid. moto kat dalam kontena lg, tp dah tegas mengalahkan mod

utk melayakkan diri dlm sembang kedai kopi...

_________________
Not to be ridden at anything less than 110%, otherwise possible damage to one\'s rear-end and ego may result.
Back to top Go down
View user profile
zynox
naik moto 250cc
naik moto 250cc


Posts : 967
Join date : 2008-03-11

PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Thu Jan 13, 2011 6:42 pm

orang cakap makin tua makin brek awal...
brek awal mungkin sebab makin laju kot...xnak overshoot
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Rossi and Ducati?ape opinion korang?   Today at 6:11 am

Back to top Go down
 
Rossi and Ducati?ape opinion korang?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Just met Valentino Rossi and team Ducati in KL
» Rossi 357 mag.
» History Opinion
» new guy want opinion on sumic tires
» Need experts opinion - euro WRX, AIS, O2 and FA mixture

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Aprilia Club RS :: Sport Discussion :: MotoGP, Moto2 & gp125-
Jump to: