RS125 & RS250 forum
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Jemputan Perkahwinan

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
krolzizi
naik moto 250cc
naik moto 250cc


Posts : 526
Join date : 2008-03-22
Age : 30
Location : Spg Pulai, Perak

PostSubject: Re: Jemputan Perkahwinan   Mon May 17, 2010 6:03 pm





tiada sorang pun ahli club yang menunjuki hidungnya punya batang pada majlis tersebut Sad
Back to top Go down
View user profile http://www.kampungchat.org
akuNabil
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1308
Join date : 2008-02-22

PostSubject: Re: Jemputan Perkahwinan   Mon May 17, 2010 6:06 pm

tahniah bro~~

_________________
Back to top Go down
View user profile
ayolai
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 98
Join date : 2010-01-15
Age : 38
Location : kluang johor

PostSubject: Re: Jemputan Perkahwinan   Mon May 17, 2010 6:11 pm

tuh die....pengantin.!!
Very Happy
Back to top Go down
View user profile
wira_kejam 2
naik moto 500cc
naik moto 500cc


Posts : 1047
Join date : 2009-05-20
Age : 34
Location : Alam kayangan

PostSubject: Re: Jemputan Perkahwinan   Mon May 17, 2010 7:19 pm

cewah.. mcm artis dek..jeles2..
Back to top Go down
View user profile
idir
naik moto 125cc
naik moto 125cc


Posts : 466
Join date : 2008-11-11
Age : 36
Location : Ipoh, Perak

PostSubject: Re: Jemputan Perkahwinan   Sat May 22, 2010 8:57 am

krolzizi wrote:
[img]

tiada sorang pun ahli club yang menunjuki hidungnya punya batang pada majlis tersebut Sad

Sedih jer bunyinyer jiji...... Aku dan Manjawi ada dtg, kotrg ada kat park garaj kuda masa pengantin sampai diarak rebana, dan persembahan silat.... Pas ko masuk rumah ktrg balik, sbb aku kene masuk keje mlm dan anak aku lak meragam.... sori la sbb xjmpa ko hari tu...

Manjawi dtg dgn Abg Chor.....aku dtg dgn anak bini aku.....
Back to top Go down
View user profile
krolzizi
naik moto 250cc
naik moto 250cc


Posts : 526
Join date : 2008-03-22
Age : 30
Location : Spg Pulai, Perak

PostSubject: Re: Jemputan Perkahwinan   Mon Jun 21, 2010 10:52 am

idir wrote:
krolzizi wrote:
[img]

tiada sorang pun ahli club yang menunjuki hidungnya punya batang pada majlis tersebut Sad

Sedih jer bunyinyer jiji...... Aku dan Manjawi ada dtg, kotrg ada kat park garaj kuda masa pengantin sampai diarak rebana, dan persembahan silat.... Pas ko masuk rumah ktrg balik, sbb aku kene masuk keje mlm dan anak aku lak meragam.... sori la sbb xjmpa ko hari tu...

Manjawi dtg dgn Abg Chor.....aku dtg dgn anak bini aku.....

oOo.. iye ke.. nape tak mai dtg bersalaman.. leh jugak aku pow kupon servis motor percuma
trima kasih sebab datang..
Back to top Go down
View user profile http://www.kampungchat.org
idir
naik moto 125cc
naik moto 125cc


Posts : 466
Join date : 2008-11-11
Age : 36
Location : Ipoh, Perak

PostSubject: Re: Jemputan Perkahwinan   Mon Jun 21, 2010 11:23 am

Maap zul, ngam2x kitrg kt park, rmbngan baru tiba. Lgpun anak aku meragam lak.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Jemputan Perkahwinan   Today at 2:26 am

Back to top Go down
 
Jemputan Perkahwinan
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Aprilia Club RS :: Announcement N Introduction :: Announcement-
Jump to: