RS125 & RS250 forum
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 kunci

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
apitjamat
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 197
Join date : 2008-02-26

PostSubject: Re: kunci   Mon Mar 03, 2008 6:45 pm

hangpa x layan no pertanyaan aku..
kecik ati aku
Back to top Go down
View user profile
akuNabil
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1308
Join date : 2008-02-22

PostSubject: Re: kunci   Mon Mar 03, 2008 6:55 pm

apitjamat wrote:
hangpa x layan no pertanyaan aku..
kecik ati aku
kecik hati xpa
jgn kecik buah pinggang
Back to top Go down
View user profile
selipar
Jual Moto
Jual Moto


Posts : 716
Join date : 2008-02-28
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: kunci   Tue Mar 04, 2008 8:58 am

apitjamat wrote:
sapa tau kat mana leh tukar silinder kunci fuel cap??


aku rasa la, ko tk payah tukar kot kunci tu....
mcm ni la, klu ko nk selesaikan maslah kunci ko tu, ko dtg la kl. dkt kl ade kedai apek ni terer buat kunci...
amcm?
Back to top Go down
View user profile
apitjamat
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 197
Join date : 2008-02-26

PostSubject: Re: kunci   Tue Mar 04, 2008 5:14 pm

selipar wrote:
apitjamat wrote:
sapa tau kat mana leh tukar silinder kunci fuel cap??


aku rasa la, ko tk payah tukar kot kunci tu....
mcm ni la, klu ko nk selesaikan maslah kunci ko tu, ko dtg la kl. dkt kl ade kedai apek ni terer buat kunci...
amcm?

haha..masalahnya wan...nabil dulu awai2 lagi da ketuk itu punya lobang la..
da lobos da lubang kunci tu dia toron...
mmg pakai kunci len...la ni dok ketat sgt nk bukak spray wd 40 pon x jd gak
Back to top Go down
View user profile
selipar
Jual Moto
Jual Moto


Posts : 716
Join date : 2008-02-28
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: kunci   Wed Mar 05, 2008 9:18 am

apitjamat wrote:
selipar wrote:
apitjamat wrote:
sapa tau kat mana leh tukar silinder kunci fuel cap??


aku rasa la, ko tk payah tukar kot kunci tu....
mcm ni la, klu ko nk selesaikan maslah kunci ko tu, ko dtg la kl. dkt kl ade kedai apek ni terer buat kunci...
amcm?

haha..masalahnya wan...nabil dulu awai2 lagi da ketuk itu punya lobang la..
da lobos da lubang kunci tu dia toron...
mmg pakai kunci len...la ni dok ketat sgt nk bukak spray wd 40 pon x jd gak



aku rasa spring dia je yg nabil loboskan tu.....tkp..boleh buat.....atau pun ko setel terus masalah ni, ko pegi cari RS250 pny kunci tank satu set...smua sama...lagi senang.....klu ko nk aku boleh carikan dkt sini 250 pny.... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: kunci   Today at 2:37 am

Back to top Go down
 
kunci
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Aprilia Club RS :: Bikes Discussion :: RS125-
Jump to: