RS125 & RS250 forum
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 RS 125 utk otai?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
akuBRADER
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 1
Join date : 2008-11-20

PostSubject: RS 125 utk otai?   Thu Nov 20, 2008 1:58 pm

bro sume. saya nak tanya. Ada ke org yg umur 40an pakai RS125 nih?

Saya nih umur dah 40an, tapi minat giler ngan motor ni masa zaman muda dulu. tapi masa tu tak ada duit. sekarang ni baru lah ada duit lebih nak beli. Nak sambar jer rasa yg seken tuh rasanya.

tapi ada gak pk, sesuai ke? mcm org tua buang tebiat jer nanti

Kalau kat europe lagi lah, bebudak belasan tahun jer yg guna.

korang jangan golak kan pakcik ni tau.
Back to top Go down
View user profile
ajie
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 17
Join date : 2008-10-06

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Thu Nov 20, 2008 2:26 pm

akuBRADER wrote:
bro sume. saya nak tanya. Ada ke org yg umur 40an pakai RS125 nih?

Saya nih umur dah 40an, tapi minat giler ngan motor ni masa zaman muda dulu. tapi masa tu tak ada duit. sekarang ni baru lah ada duit lebih nak beli. Nak sambar jer rasa yg seken tuh rasanya.

tapi ada gak pk, sesuai ke? mcm org tua buang tebiat jer nanti

Kalau kat europe lagi lah, bebudak belasan tahun jer yg guna.

korang jangan golak kan pakcik ni tau.
age is only numbers, but what r u gonna do with it counts bro follow your heart bak kata org dulu2
Back to top Go down
View user profile
Club President
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1130
Join date : 2008-02-29
Location : Valencia,Sri Hartamas

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Thu Nov 20, 2008 2:49 pm

akuBRADER wrote:
bro sume. saya nak tanya. Ada ke org yg umur 40an pakai RS125 nih?

Saya nih umur dah 40an, tapi minat giler ngan motor ni masa zaman muda dulu. tapi masa tu tak ada duit. sekarang ni baru lah ada duit lebih nak beli. Nak sambar jer rasa yg seken tuh rasanya.

tapi ada gak pk, sesuai ke? mcm org tua buang tebiat jer nanti

Kalau kat europe lagi lah, bebudak belasan tahun jer yg guna.

korang jangan golak kan pakcik ni tau.
tkpe..
umur bukan faktor..
its all about passion when owning an aprilia..

tk salah pakai aprilia walaupun 125cc klau umur dh lanjut...
kawan kita si Dieros tu umur dh 48thn anak dh 3 + 1/2 ramainya pun masih pakai rs125 gak


dia tkde hal pun....

tk caya...tgk pics nii...



_________________
Back to top Go down
View user profile
selipar
Jual Moto
Jual Moto


Posts : 716
Join date : 2008-02-28
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Thu Nov 20, 2008 3:28 pm

hahahahahahha..
tua rupenye si diroes ni....

_________________
Back to top Go down
View user profile
Admin
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1016
Join date : 2008-02-21

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Thu Nov 20, 2008 10:08 pm

selipar wrote:
hahahahahahha..
tua rupenye si diroes ni....

hahhahha
Back to top Go down
View user profile http://www.apriliaclubrs.com
dieros
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 46
Join date : 2008-03-19
Age : 39
Location : KL

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Fri Nov 21, 2008 12:55 am

cam harammmmmm...

umur aku baru 18 thn larrr,,,,,,,
anak baru 4 jerr,,,,
sudah kawin...nikah pun dah jugakk....tapi bujang lagi 3........ Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile http://www.jutaones.com/eload/?ref=2840
muddybank
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 234
Join date : 2008-08-18
Location : shah alam

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Fri Nov 21, 2008 8:08 am

dieros wrote:
cam harammmmmm...

umur aku baru 18 thn larrr,,,,,,,
anak baru 4 jerr,,,,
sudah kawin...nikah pun dah jugakk....tapi bujang lagi 3........ Twisted Evil

18thn lagi nak cukup 60thn ker?
Back to top Go down
View user profile
dieros
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 46
Join date : 2008-03-19
Age : 39
Location : KL

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Tue Nov 25, 2008 12:45 am

bukan 60 larrr.....50 jerrr..... :silent: :silent:
Back to top Go down
View user profile http://www.jutaones.com/eload/?ref=2840
Admin
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1016
Join date : 2008-02-21

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Tue Nov 25, 2008 12:47 am

akuBRADER wrote:
bro sume. saya nak tanya. Ada ke org yg umur 40an pakai RS125 nih?

Saya nih umur dah 40an, tapi minat giler ngan motor ni masa zaman muda dulu. tapi masa tu tak ada duit. sekarang ni baru lah ada duit lebih nak beli. Nak sambar jer rasa yg seken tuh rasanya.

tapi ada gak pk, sesuai ke? mcm org tua buang tebiat jer nanti

Kalau kat europe lagi lah, bebudak belasan tahun jer yg guna.

korang jangan golak kan pakcik ni tau.

welcome bro
Back to top Go down
View user profile http://www.apriliaclubrs.com
Tramal
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 212
Join date : 2008-11-29
Age : 41
Location : KB ~ KT

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Fri Dec 05, 2008 8:03 pm

akuNabil wrote:
akuBRADER wrote:
bro sume. saya nak tanya. Ada ke org yg umur 40an pakai RS125 nih?

Saya nih umur dah 40an, tapi minat giler ngan motor ni masa zaman muda dulu. tapi masa tu tak ada duit. sekarang ni baru lah ada duit lebih nak beli. Nak sambar jer rasa yg seken tuh rasanya.

tapi ada gak pk, sesuai ke? mcm org tua buang tebiat jer nanti

Kalau kat europe lagi lah, bebudak belasan tahun jer yg guna.

korang jangan golak kan pakcik ni tau.

welcome bro
welcpme bro.... samal ha kita... aku rasa kat dlam kelab ni akulah anak yg paling ramai
Back to top Go down
View user profile
Club President
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1130
Join date : 2008-02-29
Location : Valencia,Sri Hartamas

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Sat Dec 06, 2008 3:51 pm

Tramal wrote:
akuNabil wrote:
akuBRADER wrote:
bro sume. saya nak tanya. Ada ke org yg umur 40an pakai RS125 nih?

Saya nih umur dah 40an, tapi minat giler ngan motor ni masa zaman muda dulu. tapi masa tu tak ada duit. sekarang ni baru lah ada duit lebih nak beli. Nak sambar jer rasa yg seken tuh rasanya.

tapi ada gak pk, sesuai ke? mcm org tua buang tebiat jer nanti

Kalau kat europe lagi lah, bebudak belasan tahun jer yg guna.

korang jangan golak kan pakcik ni tau.

welcome bro
welcpme bro.... samal ha kita... aku rasa kat dlam kelab ni akulah anak yg paling ramai

aku pun anak ramai gak...
cuma aku lupa kt mana aku letak anak2 aku tu....


_________________
Back to top Go down
View user profile
Admin
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1016
Join date : 2008-02-21

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Sat Dec 06, 2008 4:14 pm

Club President wrote:
Tramal wrote:
akuNabil wrote:
akuBRADER wrote:
bro sume. saya nak tanya. Ada ke org yg umur 40an pakai RS125 nih?

Saya nih umur dah 40an, tapi minat giler ngan motor ni masa zaman muda dulu. tapi masa tu tak ada duit. sekarang ni baru lah ada duit lebih nak beli. Nak sambar jer rasa yg seken tuh rasanya.

tapi ada gak pk, sesuai ke? mcm org tua buang tebiat jer nanti

Kalau kat europe lagi lah, bebudak belasan tahun jer yg guna.

korang jangan golak kan pakcik ni tau.

welcome bro
welcpme bro.... samal ha kita... aku rasa kat dlam kelab ni akulah anak yg paling ramai

aku pun anak ramai gak...
cuma aku lupa kt mana aku letak anak2 aku tu....


anak ko kat betong ramai
Back to top Go down
View user profile http://www.apriliaclubrs.com
Tramal
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 212
Join date : 2008-11-29
Age : 41
Location : KB ~ KT

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Sat Dec 06, 2008 7:42 pm

akuNabil wrote:
Club President wrote:
Tramal wrote:
akuNabil wrote:
akuBRADER wrote:
bro sume. saya nak tanya. Ada ke org yg umur 40an pakai RS125 nih?

Saya nih umur dah 40an, tapi minat giler ngan motor ni masa zaman muda dulu. tapi masa tu tak ada duit. sekarang ni baru lah ada duit lebih nak beli. Nak sambar jer rasa yg seken tuh rasanya.

tapi ada gak pk, sesuai ke? mcm org tua buang tebiat jer nanti

Kalau kat europe lagi lah, bebudak belasan tahun jer yg guna.

korang jangan golak kan pakcik ni tau.

welcome bro
welcpme bro.... samal ha kita... aku rasa kat dlam kelab ni akulah anak yg paling ramai

aku pun anak ramai gak...
cuma aku lupa kt mana aku letak anak2 aku tu....


anak ko kat betong ramai
hahahahahaha...mesti ramai yg duk pangil ayah ..ayah...ayah... ~> meleleh kat dinding jamban

Back to top Go down
View user profile
Admin
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1016
Join date : 2008-02-21

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Sat Dec 06, 2008 7:46 pm

Tramal wrote:
akuNabil wrote:
Club President wrote:
Tramal wrote:
akuNabil wrote:
akuBRADER wrote:
bro sume. saya nak tanya. Ada ke org yg umur 40an pakai RS125 nih?

Saya nih umur dah 40an, tapi minat giler ngan motor ni masa zaman muda dulu. tapi masa tu tak ada duit. sekarang ni baru lah ada duit lebih nak beli. Nak sambar jer rasa yg seken tuh rasanya.

tapi ada gak pk, sesuai ke? mcm org tua buang tebiat jer nanti

Kalau kat europe lagi lah, bebudak belasan tahun jer yg guna.

korang jangan golak kan pakcik ni tau.

welcome bro
welcpme bro.... samal ha kita... aku rasa kat dlam kelab ni akulah anak yg paling ramai

aku pun anak ramai gak...
cuma aku lupa kt mana aku letak anak2 aku tu....


anak ko kat betong ramai
hahahahahaha...mesti ramai yg duk pangil ayah ..ayah...ayah... ~> meleleh kat dinding jamban


jamban apa pulak. meleleh dlm pek amoi siam tu wo0oiiii!!
moto dia amoi siam dah tenyeh dahhhh... kah ka hkah
Back to top Go down
View user profile http://www.apriliaclubrs.com
Tramal
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 212
Join date : 2008-11-29
Age : 41
Location : KB ~ KT

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Sat Dec 06, 2008 7:48 pm

akuNabil wrote:
Tramal wrote:
akuNabil wrote:
Club President wrote:
Tramal wrote:
akuNabil wrote:
akuBRADER wrote:
bro sume. saya nak tanya. Ada ke org yg umur 40an pakai RS125 nih?

Saya nih umur dah 40an, tapi minat giler ngan motor ni masa zaman muda dulu. tapi masa tu tak ada duit. sekarang ni baru lah ada duit lebih nak beli. Nak sambar jer rasa yg seken tuh rasanya.

tapi ada gak pk, sesuai ke? mcm org tua buang tebiat jer nanti

Kalau kat europe lagi lah, bebudak belasan tahun jer yg guna.

korang jangan golak kan pakcik ni tau.

welcome bro
welcpme bro.... samal ha kita... aku rasa kat dlam kelab ni akulah anak yg paling ramai

aku pun anak ramai gak...
cuma aku lupa kt mana aku letak anak2 aku tu....


anak ko kat betong ramai
hahahahahaha...mesti ramai yg duk pangil ayah ..ayah...ayah... ~> meleleh kat dinding jamban


jamban apa pulak. meleleh dlm pek amoi siam tu wo0oiiii!!
moto dia amoi siam dah tenyeh dahhhh... kah ka hkah
ooo ya ker? cayalah
Back to top Go down
View user profile
Admin
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1016
Join date : 2008-02-21

PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Sat Dec 06, 2008 7:57 pm

Tramal wrote:
akuNabil wrote:
Tramal wrote:
akuNabil wrote:
Club President wrote:
Tramal wrote:
akuNabil wrote:
akuBRADER wrote:
bro sume. saya nak tanya. Ada ke org yg umur 40an pakai RS125 nih?

Saya nih umur dah 40an, tapi minat giler ngan motor ni masa zaman muda dulu. tapi masa tu tak ada duit. sekarang ni baru lah ada duit lebih nak beli. Nak sambar jer rasa yg seken tuh rasanya.

tapi ada gak pk, sesuai ke? mcm org tua buang tebiat jer nanti

Kalau kat europe lagi lah, bebudak belasan tahun jer yg guna.

korang jangan golak kan pakcik ni tau.

welcome bro
welcpme bro.... samal ha kita... aku rasa kat dlam kelab ni akulah anak yg paling ramai

aku pun anak ramai gak...
cuma aku lupa kt mana aku letak anak2 aku tu....


anak ko kat betong ramai
hahahahahaha...mesti ramai yg duk pangil ayah ..ayah...ayah... ~> meleleh kat dinding jamban


jamban apa pulak. meleleh dlm pek amoi siam tu wo0oiiii!!
moto dia amoi siam dah tenyeh dahhhh... kah ka hkah
ooo ya ker? cayalah

yup..





baik punya tenyehhhhhhhhhhhhh
Back to top Go down
View user profile http://www.apriliaclubrs.com
Sponsored content




PostSubject: Re: RS 125 utk otai?   Today at 12:05 am

Back to top Go down
 
RS 125 utk otai?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Aprilia Club RS :: Announcement N Introduction :: Self Introduction-
Jump to: