RS125 & RS250 forum
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 newbies.......nak tau mcm ner nak jg ap rs 250

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
rosli
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 3
Join date : 2012-06-21
Age : 37
Location : kajang

PostSubject: newbies.......nak tau mcm ner nak jg ap rs 250   Sat Jul 07, 2012 9:33 pm

Ap riders..minta tolong....
Aku ada beli motor rs 250...pastu aku naik tak smpai sminggu...ada leaking kat ekzos depan...mcm minyak hitam...kalau ada sapa2 tau pasal ni minta nasihat sikit dr otai2...

soalan lain yg nak tanya....
1) kalau nk servis workshop mana yg ok?..
2) minyak apa pilihan terbaik....silkolene / motul...
3) kalu major service selalunya tukar apa....

Tq banyak2 otai2 yg bole tolong
Back to top Go down
View user profile
mallosi86
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 213
Join date : 2010-03-28
Age : 30
Location : cheras bt 3 1/2

PostSubject: Re: newbies.......nak tau mcm ner nak jg ap rs 250   Sun Jul 08, 2012 1:11 pm

tak silap info sume ada kat forum ni...cuba cari pelan2..otai sume sibuk buat kueh raya kot..
Back to top Go down
View user profile
Club President
Tokey Moto
Tokey Moto


Posts : 1130
Join date : 2008-02-29
Location : Valencia,Sri Hartamas

PostSubject: Re: newbies.......nak tau mcm ner nak jg ap rs 250   Sun Jul 08, 2012 2:07 pm

Bro..
bukan ke bro dh tanya kt forum lain soalan2 yg sama tuuu? scratch
dan dh dpt pun jawapannya... Idea
takut nnt klau tanya byk forum...nnt pening pulak kepala sbb jawapan byk sgt... pale

_________________
Back to top Go down
View user profile
rosli
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 3
Join date : 2012-06-21
Age : 37
Location : kajang

PostSubject: Re: newbies.......nak tau mcm ner nak jg ap rs 250   Sun Jul 08, 2012 6:48 pm

Bkn per...kot2 ada otai lain yg bole bg jwpn yg lebih detail....sorrriiiiiiiii......
Back to top Go down
View user profile
mallosi86
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 213
Join date : 2010-03-28
Age : 30
Location : cheras bt 3 1/2

PostSubject: Re: newbies.......nak tau mcm ner nak jg ap rs 250   Sun Jul 08, 2012 9:07 pm

Back to top Go down
View user profile
rhymifumi
naik moto 50cc
naik moto 50cc


Posts : 97
Join date : 2010-06-13
Age : 43
Location : sabah

PostSubject: Re: newbies.......nak tau mcm ner nak jg ap rs 250   Mon Jul 16, 2012 4:51 pm

q rasa klu nak hantar servis g jer kat M.W.S
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: newbies.......nak tau mcm ner nak jg ap rs 250   Today at 10:03 am

Back to top Go down
 
newbies.......nak tau mcm ner nak jg ap rs 250
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» All High Handicappers (20-24), PC & Newbies report here !!!
» recommendation for Golf in KL
» DIY Spark Tester (a post for fellow 'Electrical Newbies')
» which type of clubs to buy for newbies?
» newbies here

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Aprilia Club RS :: Bikes Discussion :: RS250-
Jump to: